Reklamacje

Nasza polityka reklamacyjna

FCmarket zawsze dokłada wszelkich starań, aby dostarczane produkty i świadczone usługi były najwyższej jakości. W przypadku złożenia reklamacji, dbamy by proces jej obsługi był na najbardziej satysfakcjonującym poziomie.

 

Złożenie reklamacji

W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem lub zastrzeżeń odnośnie dostawy możliwe jest złożenie reklamacji. Reklamację można złożyć:

Kontaktując się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta, pod numerem (+48) 531 513 516 od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 – 20:00, w soboty 6:00 - 14:00

Wysyłając wiadomość e-mail na adres: bok@fcmarket.com.pl

Zastrzegamy, że reklamacje dotyczące uszkodzeń towarów należy zgłosić również dostawcy.  

 

Obsługa reklamacji

Reklamację uważa się za zarejestrowaną w momencie otrzymania przez Fitness Catering zgłoszenia od Klienta. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu maksymalnie 3 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia. FCmarket poinformuje Klienta telefonicznie bądź drogą mailową o wynikach postępowania reklamacyjnego.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel